
MILENA NIEDŹWIECKA
- dyrektor
- nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
- terapeuta pedagogiczny
- oligofrenopedagog
- w trakcie studiów: Integracja Sensoryczna
KURSY/SZKOLENIA/KONFERENCJE
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)
- Stymulacja funkcji poznawczych – terapia funkcji wzrokowych, terapia funkcji słuchowych (prowadząca Agnieszka Bala)
- Praca z małym dzieckiem z autyzmem i całościowymi zaburzeniami rozwoju
- Praca z uczniem z zespołem Aspergera
- Praca z młodzieżą i młodymi dorosłymi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Praca z dzieckiem z zaburzeniem ze spektrum autyzmu
- Praca z dzieckiem z autyzmem – zasady i techniki pracy edukacyjno-terapeutycznej
- Terapia dziecka z autyzmem
- Wspomaganie rozwoju dzieci z autyzmem
- Dziecko z autyzmem w szkole i przedszkolu zasady i techniki pracy edukacyjno-terapeutycznej,
- Zasady i techniki pracy edukacyjno-terapeutycznej dzieci z autyzmem (prowadząca Agnieszka Bala)
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania prowadzący dr Łucja Skrzypiec)
- Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących
- Autyzm. Terapia i edukacja. Program autorski Agnieszki Bali.
- Zmiany w podstawie programowej wychowania przedszkolnego.
- Analiza podstawy programowej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
- Terapia i edukacja dzieci i młodzieży z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera oraz ADHD.
- Wpływ zaburzeń integracji sensorycznej na zachowanie dziecka w przedszkolu i szkole.
- Dziecięcy Masaż Shantala wg metodyki Holenderskiej Organizacji Shantala
- Uzyskała uprawnienia do wykorzystywania testu KARTY OCENY PSYCHORUCHOWEGO-KORP do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do końca 9 roku życia
- AAC. Czytam z dzieckiem. Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych dzieci z wykorzystaniem komunikacji alternatywnej i wspomagającej w ramach czytania uczestniczącego
- Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1. m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci.
- KORP – PROGRAMY TERAPII – modelowanie programów terapii dla dzieci z zaburzonym rozwojem psychoruchowym na podstawie diagnozy Kartami Oceny Rozwoju Psychoruchowego
- Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących
- Autyzm. Terapia i edukacja. Program autorski Agnieszki Bali
- Zmiany w podstawie programowej wychowania przedszkolnego
- Analiza podstawy programowej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
- Terapia i edukacja dzieci i młodzieży z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera oraz ADHD